مشاوره تبلیغات و ارتباطات بازاریابی

برندها سعی دارند تا با تولید و ارائه محصولات و خدمات گوناگون، زندگی بهتری را برای ما رقم زنند. برای آگاهی مصرف‌کنندگان، باید با برنامه‌های متفاوتی نسبت به معرفی و توضیح درباره مزایای آنها اقدام کرد.

ما ‌تلاش خواهیم کرد که از ایده تا اجرا در کنار شما باشیم. ما شما را شریک اقتصادی خود می‌دانیم بنابراین برد شما، برد ما خواهد بود. یک سوی این ارتباط را متعهدانه پاس‌داری خواهیم کرد و در سوی دیگر هرقدر محصول/خدمات ثمربخش‌تری برای جامعه داشته باشید، تعهد و وظایف ما سنگین‌تر خواهد بود.

ما سعی می‌کنیم که با تحلیلی واقع‌بینانه، استراتژی معقول و اجرایی خلاق شما را معرفی و جایگاه برندتان را مستحکم کنیم. تبلیغات 360 و برنامه ارتباطات بازاریابی (IMC) دو مسیری هستند که با تحقیق و تحلیل مناسب می‌توانند همچون ابزارهای قدرتمندی به کمک شما بیایند.

از تحقیق تا اجرا، تیم‌های متفاوتی در کنار ما خواهند بود:

تحقیق و استراتژی

برنامه‌ریزی

تولید محتوا و اجرا

در طول این مسیر در کنار شما هستیم. تحقیق خواهیم کرد، نتایج تحقیق را تحلیل عمیقی می‌کنیم تا دید واضحی از شرایط داشته باشیم. بارها برنامه‌ریزی می‌کنیم تا درست‌ترین روش را ارائه دهیم. سعی ما بر این خواهد بود که تمام ابعاد فضای موجود را هوشمندانه ببینیم و با رویکردی خلاقانه، ارتباطی موثر و به یاد ماندنی بین شما و مخاطب نهایی ایجاد کنیم.

معتقدیم همانقدر که خلاقیت در اجرای آرت‌ورک‌ها نتیجه بخش خواهد بود، به همان میزان در شناسایی مخاطب هدف، استخراج بینش مخاطب (insight mining) و برنامه‌ریزی رسانه تأثیرگذار است.

ما سعی داریم که خدمات یکپارچه‌ای ارائه نماییم که در مرحله خوانش از سوی مخاطب هدف و حل (decoding) به صورت مثمر انجام شود.

صاحبین کسب و کار و نیروهای داخلی یک سازمان بهترین افرادی هستند که تیم‌های خارج از سازمان را می‌توانند در امرر آشنایی با فضای منحصر ببه فرد هر مجموعه یاری رسانند، بنابراین در طول همکاری نیازمند تعاملات دوسویه خواهیم بود تا در بهترین زمان و کیفیت ممکن پروژه عملیاتی شود.